lördag 9 januari 2016

Sista inlägget

Nu är det så här att det här inlägget kommer bli mitt sista här på bloggen!
I framtiden kommer ni istället hitta mig på Fisheco som en av bloggarna där, för så lätt blir ni inte av med mig, hehe!


Anledningen till flytten är enkel, metet behöver få synas i finrummet om man nu kan kalla det så. Sen kände jag även personligen att jag var tvungen att ge mig en ny utmaning. Så jag ser fram emot 2016 och även mitt fiske ska bli mer riktat, för tidigare har jag inte brytt mig direkt om centimeter och kilon. Självklart vill man fånga stora exemplar men det har aldrig varit mitt fokus och kommer inte vara det framöver heller, men det kommer få lite större utrymme i mina planer. Sen om det faktiskt kommer gå det får tiden visa, men en sak är säker, jag kommer ha riktigt kul när jag försöker! Mina mål för 2016 kommer inte vara att fånga någon rekordfisk utan istället försöka lyckas lura upp några stora exemplar i de vattnen jag har möjlighet att fiska i.

Jag vill tacka alla som läst bloggen, totalt har det blivit 103 stycken inlägg med det här sen starten våren 2014. Så jag har skrivit nästan ett inlägg i veckan, men nu när jag ska börja skriva på Fisheco kommer frekvensen minska något skulle jag tro, men inte allt för mycket!
Jag lägger ner ganska många timmar på varje inlägg så det tar tid, men samtidigt så tycker jag det är otroligt roligt att pyssla med det här och det är ännu roligare när man får några positiva kommentarer tillbaka, så igen TACK!
Den här bloggen kommer finnas kvar och vem vet en dag kanske det dyker upp något nytt inlägg igen..

Glöm inte heller att kika in det senaste numret av Magasin Mitt Fiske, jag har själv bidragit med en liten artikel.
Till sist vill jag passa på att önska er en god fortsättning och ett grymt fiskeår 2016!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Configuration After installing, you might want to change these default settings: